ojoj.

gud jag hinner verkligen inte skriva..
har sjukt mycket att göra,
och jag blir så  arg för att jag aldrig
kan få nå svar från videofy.me:/
så då kan jag ju inte lägga in vidoesar? :p
och det är ju inte det roligaste! -.-
-----------------------------------------------
helgen:
nyss varit i stan och köpt ett par nya skor!
resten av kvällen blir jag bara hemma och
nörda datan, tv:n och spotify såklart! :---D
imorgon:
vakna?
ätaaaaaaaaa!
vara med majsan:-)
kolla pappa när han spelar innebandy!
vara med maja?
sooooooova!
kanske hinner lite mer också den dagen,
fast det skiter man väl i!
söndag:
dm hela dagen, kolla bror kolla ida.
kan det bli bättre!
för er som inte vet kan jag säga så här.
INNEBANDY PÅ HÅSTAHOLMEN HELA
DAAAAGRN!
soooooooof´t!



pussss / L

Kommentarer
Postat av: NOWNA

Vad tycker du om trenden som har tagit modevärlden med storm?

Postat av: lina

2010-03-19 @ 23:23:51
URL: http://linaelving.blogg.se/
Postat av: lina

har inte hörts talas om det?

2010-03-19 @ 23:24:25
URL: http://linaelving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0