madeliene

hela kvällen, hela natten, hela morgonen,
 hela dagen, hela kvällen, hela natten och
 hela söndag morgonen! hur kung får det bli ?!


på söndag har vi dm på håstaholmen.. och jag
 tycker att folk ska komma och kolla för fanken. :-)
ja som ni ser är madde min hela helgen, så grymt
sjukt roligt vi kommmer ha. bilder och sånt kommer
sedan:-D ikväll ska vi bara chilla och titta på Rosa the movie
tror jag. sen imorgon ska vi hoppa studsmatta hela dagen,
fast vi ska spela lite fotboll också!
sen på kvällen blir det bara film och sen söndag morgon äre
dm. sjukt skön helg:-)
bara en sak, min helg är räddad:-) :-)
jaj, nu ska jag iaf mysa med min bästa brud.

hörsssssss, puss!



/ L ♥


Kommentarer
Postat av: määädddiieeeee

DUÄRBÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSTBRUDEN!

sjukt kul och bäst har vi haft det!:D

måste göras om!

<3<3

2010-03-28 @ 18:53:04
Postat av: linaaa

DUÄÄÄÄR!

det var det roligaste på länge:DD

du det måste vi verkligen:) <3<3<3

2010-03-29 @ 18:04:47
URL: http://linaelving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0