tisdag

today. vakna 7.00 fast sedan somna jag om.
vakna 10.00 sprang ner, fixamig åt frukost,
sedan panik upp till bussen.. av bussen, hitta
till tines nya hem:p kom dit, gick och hämta
natta, leo och robin sedan vidare till badhuset.
efter badet lämna vi dom små och vidare till tines
hem :-) käka mat leta kläder, kolla på saw 3 och
någon till film ;p sen kom moder min och hämtade
mig, även att det kom en sjuk läskig gubbe precis
innan mamma kom. har aldrig sett läskigare :-(
aja, kom hem satt mig vid datan. sen ut med robin,
hanna, fredrik, martin och lina. sen hämta mamma
mig kvart i 9 :p AHAHAHAA´. det var för kallt för mig
att vara ute. och så längta jag hem efter min älskade 
datoR! :-D 
nu ska jag iaf sätta mig och kolla på sommaren med GÖRAN! 



/ L  

Kommentarer
Postat av: Josefin

vad tyckte du om filmen?:O



kram

2010-05-05 @ 16:30:48
URL: http://lipmun.blogg.se/
Postat av: linaaaa

älska den!! fyfan vad bra det var, skratta ju hela filmen ju:):) kramiiiis

2010-05-05 @ 17:38:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0