FREDAG

fredagen:  var först i stugan och käka med farfar och co.
sen kom man hem 22.00 packa väskan och drog till madeleines place!
ni kan ju bara tänka er vi två sent på en fredagskväll! aaa,
halv 3 var vi hungrig och gick ner för att äta. fick nå hyppe fel. så vi
väckte nog hela huset. går inte att förklara ens. aja, sen somna vi iaf
efter mycket skratt och tårar. vakna halv tio och klev upp för att sedan
ta halv 12 bussen hem till mitt place. där vare full fart redan..
det enda jag kan säga om lördagen är att det var helt klart den bästa
dagen på länge, men allt håller inte så länge. tack för dagen folk..



vi bjuder på den!

/ L



Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIIIIIGGGGGGGGGGGG!

2010-04-05 @ 21:04:14
Postat av: linaaa

JAG ÄLSKAR DIG/ER?

2010-04-05 @ 21:25:10
URL: http://linaelving.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0